Na zlecenie Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Instytut Gaussa przeprowadził ewaluację postępów w realizacji projektu „Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości”. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej pracy:
Ewaluacja mid-term – Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości
Instytucja: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
Branża: Edukacyjna
Zakres współpracy: Realizacja ewaluacji mid-term projektu realizowanego w ramach EFS ”Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości”
Sytuacja
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury jest wiodącym ośrodkiem edukacyjnym specjalizującym się w kształceniu prokuratorów, sędziów oraz pracowników administracji związanych z obszarem prawa. KSSiP realizuje projekt „Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości” finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Jednym z zadań jest sprawdzenie czy projekt jest na właściwym torze, czyli przeprowadzenie ewaluacji mid-term.
Analiza potrzeb Klienta
- Poznanie typowych ścieżek kształcenia uczestników projektu
- Weryfikacja zgodności realizowanego projektu z celami, jakie ma realizować projekt
- Opracowanie raportów podsumowujących poszczególne zakresy analiz zgodnie z wytycznymi EFS
- Identyfikacja określonych grup zawodowych biorących udział w projekcie
- Analiza jakościowa procesu dydaktycznego w grupie osób najczęściej korzystających ze szkoleń
Zadania
- Analiza frekwencji uczestników ze względu na wybrane dane metryczkowe wraz z graficzną prezentacją z użyciem kartodiagramów
- Wyselekcjonowanie grupy uczestników korzystających z największej liczby szkoleń spośród wszystkich uczestników
- Przeprowadzenie badania typu CATI z wybraną grupą 30-40 uczestników
- Uzupełnienie bazy danych o dane związane z charakterem pracy (grupa ok. 1000 osób – mailing + CATI)
- Analizy statystyczne związane z określeniem ścieżek kształcenia
- Redakcja i profesjonalny skład raportów końcowych
Efekty
- Ocena zgodności realizowanego projektu z założeniami zawartymi we wniosku o dofinansowanie
- Wyodrębnienie typowych ścieżek kształcenia, czyli jakie grupy szkoleń są najchętniej wybierane
- Rekomendacje w zakresie: rekrutacji, potrzeb dydaktycznych i organizacyjnych uczestników szkoleń
- Uzupełniona baza danych uczestników szkoleń
- 2 raporty podsumowujące opracowane za pomocą technik DTP